Julbasar 10-11 December 2011

Fashion design by Emilié Karlberg, photography by Mårten Keijser

Missa inte årets Julbasar på HV-Skola den 10-11 December kl 11-17

Inne i det stora galleriet kommer man få uppleva vackra saker gjorda av eleverna själva, vårt härliga café där man kan välja allt mellan nybakta bullar, nybryggt kaffe, kakor, mackor m.m. Det kommer även finnas en utställning där man får njuta av årets gesällarbeten i textil.

Själv kommer jag finnas på plats för att sälja honung, salvor och ljus från Gästriklands djupa skogar, från svärfars egna bikupor. Jag kommer även att sälja kläder som dels är helt unika i sitt slag samt ta emot skräddarsydda beställningar på det visningmaterial jag tar med mig från bland annat Svartstick kollektionen.

Vägbeskrivning kommunalt: Ta 7:ans spårvagn mot Djurgården, hoppa av vid Skansen. Mitt emot Skansen kommer ni hitta HV-skola.

Ni är alla varmt välkomna!:D